cspaar.erp funktioner
Alle funktioner
Ønsker du at læse mere om alle funktionerne i cspaar.erp, er du kommet til det rette sted – og har du spørgsmål til priser eller specifikke funktioner, står vi naturligvis klar til at hjælpe og besvare dine spørgsmål.
Mulighed for erhvervslån
Sammen med Qred har vi gjort det enkelt at ansøge om et erhvervslån – uden skjulte gebyrer eller bindinger. Du bliver kontaktet inden for en time, og godkendte lån udbetales samme dag.
Kundestyring
I cspaar kan du oprette dine kunder, så du altid har overblik, kan følge med i status på de enkelte kunder og sikre, at du får betaling til tiden.
Leverandørstyring
Med leverandørstyring i cspaar behøver du ikke længere bekymre dig om at overse eller glemme fakturaer fra dine leverandører.
Statistik (Rapporter)
Statestik og data er altafgørende og en af de store fordele ved at bruge en samlet ERP-løsning. Igennem cspaar.erp kan du nemt og overskueligt få udskrevet en lang række udskrifter. De mest væsentlige af vores udskrifter er nævnt på siden her, men der findes mange flere.
Brugere
1 bruger
1 bruger
3 bruger
6 bruger
Del cspaar.erp med dine kollegaer. I cspaar.erp kan du invitere dine medarbejdere og indstille hvad dine kollegaere specifikt skal have adgang til i systemet – Det er i mange tilfælde ikke alle der skal have adgang til alt.
2FA Godkendelse
I cspaar har du mulighed for at aktivere totrinsbekræftelse (2FA) som et ekstra sikkerhedslag til din login-proces. .
Produktkartotek
Med cspaar er det enkelt at organisere og administrere alle dine varer. Uanset om du arbejder med fysiske produkter, tjenester eller ydelser, giver systemet dig fleksibilitet til at holde overblikket. Du kan vælge at oprette varerne manuelt eller nemt importere dem, alt efter hvad der passer bedst til dine behov.
Finansbogholderi
Finansbogholderiet i cspaar er udviklet til at gøre bogføringsarbejdet så enkelt og overskueligt som muligt. Det betyder, at du ikke behøver at være regnskabsekspert eller uddannet bogholder for at få styr på alle dine finansielle poster – fra telefonregninger til lønomkostninger.
SMS og e-mails*
*Forsendelse af SMS’er opkræves separat. Prisen er 0,50 kr. pr. besked (160 tegn).
Tilgængelighed på engelsk
cspaar.erp er også tilgængelig på engelsk.
Ordrestyring
50 pr. måned
300 pr. måned
Ubegrænset
Vores webshop-modul forenkler lageradministration og effektiviserer ordrehåndtering med automatisk synkronisering, hvilket minimerer tabte salg.
Online kassesystem
Skaf dig et online kassesystem (POS-system), der indeholder alle de nødvendige funktioner til dig og din forretning. Cspaar’s kassesystem er brugervenlig, cloudbaseret, let at anvende og designet til at frigøre din tid, så du kan fokusere på det du gør bedst.
Kampagnepris
Opret nemt og effektivt en tilbudskampagne til dine kunder ved hjælp af pristyper og rabatkartotek.
Gavekortmodul
Få nemt og hurtigt overblik over tilgodebeviser / gavekort samt deres udløbsdato mm.
Valutahåndtering
Det er nemt at arbejde med forskellige valutaer i cspaar. Uanset om du skal betale, sende eller bogføre en faktura i en fremmed valuta, håndterer cspaar automatisk beregningen og bogføringen af valutakursdifferencen for dig.
Tilbudsmodul
Med cspaar kan du nemt oprette og sende ordrer samt tilbud til dine kunder. Disse trin er en vigtig del af bestillingsprocessen og finder sted før selve faktureringen.
Bankafstemning
Med bankafstemning i cspaar får du hurtigt overblik og undgår fejl i bogføringen ved automatisk at sammenligne dine kontobevægelser fra banken med dit regnskab. Det sparer dig for besværet med at printe og gennemgå bankudtog manuelt for at sikre, at alt stemmer.
Tilkøbsmuligheder
Ekstra bruger
Tilkøbes
Tilkøbes
2 ekstra inkl.
5 ekstra inkl.
Del cspaar.erp med dine kollegaer. I cspaar.erp kan du invitere dine medarbejdere og indstille hvad dine kollegaere specifikt skal have adgang til i systemet – Det er i mange tilfælde ikke alle der skal have adgang til alt.
Det koster 100 kr pr. ny bruger i cspaar.erp.
Lagersystem
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Inklusiv
cspaar.erp har (næsten) alt hvad du kunne drømme om. Dette indkluderer selvfølgelig også et lagersystem. Lagermodulet i cspaar.erp er ikke bygget igennem eksterne virksomheder og systemer, men er 100% en indbygget del af systemet. Du skal altså ikke bøvle med integrationer til andre lagerhåndteringsløsninger.
Lagermodulet kan tilkobles alle pakkerne og koster 150 kr,- pr. måned ekskl moms.
Opstart og undervisning
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Vi kører med glæde ud fysisk til dig i din butik og opsætter systemet til din virksomhed.
Vi tager 3.500 kr,- ekskl moms for opstart og undervisning i butik, mens vi tager 1.750 kr,- ekskl moms via telefon og TeamViewer.
Betalingslink
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Modtag betaling fra kunder, der ikke befinder sig fysisk i butikken.
Betalingslink kan tilkobles alle pakkerne og koster 50 kr,- pr. måned ekskl moms.
Timeregistrering
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Med et enkelt klik på ”Start” og ”Stop”-knappen, hvorefter de automatisk sendes til godkendelse i cspaar.erp. Alle registrerede opgaver og monterede produkter bliver automatisk overført til arbejdskortet i cspaar.erp-systemet.
Tidsregistrering koster 90 kr. ekskl. moms pr. måned.
Rykkerkørsel
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Rykkerkørsel kan tilkobles alle pakkerne og koster 75 kr,- pr. måned ekskl moms.
Abonnementsstyring
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Abonnementsstyring kan tilkobles alle pakkerne og koster 75 kr,- pr. måned ekskl moms.
Design af faktura
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Ønsker du at specialdesigne din faktura, så den passer perfekt til dig og din branche, er dette også en service vi tilbyder.
Vi opkræver 2.000 kr,- ekskl. moms for specialdesign af din faktura.
Integrationer
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
Tilkøbes
cspaar.erp’s styrke er at vi kan det hele selv og derfor ikke behøver integrationer til eksterne virksomheder eller systemer for at kunne fungere.
Ønsker du alligevel at integrere til dit yndlingssystem, integrerer vi til følgende systemer:
Business Central
WooCommerce
e-conomic
Shipmondo
Vipps MobilePay
Integration til WooCommerce, Business Central, e-conomic koster 150 kr,- ekskl moms pr. måned, mens integration til Shipmondo og Vipps MobilePay koster 50 kr,- ekskl moms pr. måned.
Statistikker
Salgshitliste
Salgshitlisten viser hvilke produkter, du har solgt flest af indenfor en given periode.
Reklamationer
Reklamationer i systemet, viser alle reklamationer du eller andre kassemedarbejdere har registreret.
Timestatistik
Timestatestik i systemet, viser alle salg opdelt pr. time. Der findes desuden andre filtre.
Købsforslag - min / max
Få en udskrift over købsforslag. Så kan du selv vurderer hvilke produkter du ønsker at hente hjem.
Lagerværdi
Få udskrevet en liste over din lagerværdi nemt og effektivt, hvor du kan se individuelle produktposter.
I restordre
Hold øje med hvilke ønsket produkter der er i restordrer fra din leverandør og bestil dem hjem.
Kontakt
Modtag en uforpligtende demo
Kunne du være interesseret i at teste vores løsning af, kan du udfylde formularen her til højre og så vil en cspaar-medarbejder komme i kontakt med dig hurtigt muligt.