Ofte stillede spørgsmål

For at komme i gang skal du blot kontakte os og angive hvilken plan du ønsker for din virksomhed. Send os en mail på sales@cspaar.dk eller gå til kontakt os-siden.

Efter vi har modtaget din henvendelse, vil vi kontakte dig snarest muligt, om hvordan du bedst kommer i gang. Vi tilbyder også en uforpligtende demo af systemet, hvor vi kan vise dig alle vores fede funktioner og features. 

Hvilken af vores planer, der passer bedst til dig, kommer selvfølgelig an på, hvilke specifikke krav du og din virksomhed har. Vi anbefaler som regel vores POS + Back Office-pakke, da den både indeholder kassesystem og de mest basale funktioner af regnskabssystemsløsningen, Sapera.

Disclaimer:

Sapera er ikke udviklet eller leveret af Cspaar, men af vores samarbejdsvirksomhed Cloud Retail Systems a/s. Cspaar anbefaler blot løsningen, da den spiller godt sammen med cspaar.erp.

 

Ja. Vi bestræber os hele tiden på at optimere vores POS-løsning og den generelle brugergrænseflade af vores moduler. Vi arbejder konstant hårdt på, at få systemet til at køre så smooth som overhovedet muligt!

Vi samarbejder med virksomheden Cloud Retail Systems a/s, der har udviklet bogførings- /finanssmodulet “Sapera”. Finansmodulet er dog en ligeså integreret del af systemet som alle andre moduler.

Sapera er godkendt af erhvervsstyrelsen og understøtter den nye bogføringslov. Saperas system reg. nr.  fob734912

Du kan læse mere om finansmodulet her.

Ja. Cspaar.erp har indbygget kassemodul (POS) i vores ERP-løsning. Du slipper altså for besværlige integrationer til andre eksterne virksomheder og skal derfor ikke lære andre brugergrænseflader at kende og du skal derfor kun forholde dig til én leverandør i stedet for mange. 

Læs mere om vores kassemodul her.

Statestik og data er altafgørende og en af de store fordele ved at bruge en samlet ERP-løsning. Igennem cspaar.erp kan du nemt og overskueligt få udskrevet en lang række udskrifter. Du kan blandt andet danne udskrifter over:

Salgshitliste, Reklamationer, Timestatistik, Momsbalance, Momsopgørelse, Kontoplan, Balance, Lagerværdiliste, Købsforslag og meget meget mere…

Læs mere om rapporter i cspaar.erp her.

Disclaimer:

Udskrifter der omhandler finans / regnskab er kun muligt, hvis du har valgt Cloud Retail Systems a/s som udbyder af dit finanssystem igennem Cspaar. 

Vi sender dig automatisk en faktura på månedlig basis, til den mail du har angivet du vil modtage fakturaer på.

Uanset om du kommer fra Dinero, e-conomic, Minuba eller noget helt fjerde kan du nemt og sikkert flytte dit gamle regnskab til Sapera. 

Vi tilbyder at flytte dine grundlæggende regnskabsdata for dig helt gratis. Ønsker du dog en flytning af mere data, kan dette også tilbydes imod betaling. Læs mere om flytning her.

Disclaimer:

Sapera er ikke udviklet eller leveret af Cspaar, men af vores samarbejdsvirksomhed Cloud Retail Systems a/s. Cspaar anbefaler blot løsningen, da den spiller godt sammen med cspaar.erp.

Ja, det kan du tro. Book blot en demo og kom igang i dag. Demoen er uforpligtende og er tilgængelig i 14 dage, medmindre andet er aftalt. 

Foretrækker du at arbejde med fiktivt data, er dette også en mulighed. Dog bør du være opmærksom på, at det ikke vil være muligt at opgradere til en fuldgyldig abonnementsplan efter prøveperioden.

Book en uforpligtende demo her

Ja, du kan nemt opgradere eller nedgradere din pakkeløsning hos os. For at ændre din pakkeløsning, eller høre om muligheder skal du blot give os et kald på 52 73 51 32 eller skrive til os på sales@cspaar.eu.

Jeps. Du kan altid tage kontakt til os om generelle spørgsmål omkring os som virksomhed og vores system. Du kan ringe til os på 52735132 indenfor vores åbningstider, eller du kan skrive en mail til os på sales@cspaar.dk.

Du kan desuden finde brugervejledninger og svar omkring systemet på hjælpecenter (Sapera) .  

Bemærk at direkte opstart og undervisning i systemet ikke er indkluderet i support-begrebet, men vil fakturaeres.

cspaar.erp er en cloudbaseret løsning. Vores løsning virker på både Mac, Android tablets, Windows og iPad. Mere konkret betyder det, at både kassemodulet og regnskabsmodulet fungerer på dit hardware.

Står du dog og mangler hardware, kan du altid besøge vores shop. Er dine eftertragtede produkter ikke på shoppen, kan vi også kontaktes og vende tilbage om vi kan skaffe varen. Klik her for at tilgå vores shop.

Du kan også vælge at afsende automatiske beskeder til dine kunder via SMS direkte fra cspaar.erp.

Prisen er 0,50 kr. pr. besked (160 tegn).

Yes. Sapera og lagerløsning, kan sagtens integreres til din webshop, hvis den er baseret på WooCommerce. Forcen ved cspaar.erp, er at alle modulerne i systemet håndteres af samme virksomhed, så du på denne måde ikke skal bøvle med besværlige integrationer til eksterne virksomheder og systemer.

Vi tilbyder også at bygge en webshop til dig, så den er perfekt tilpasset til vores løsning. For at høre mere om dette, kontakt sales@cspaar.dk.

Flyt data

Kommer du fra et andet system? Lad os flytte din data. Gratis!

Kassesystem

Forbind alle dine løsninger ét sted. Inklusivt vores kasseløsning.

Rapporter

Få overblik over nøgletal igennem vores rapporter!

Lagerløsning

Få overblik over nøgletal igennem vores rapporter!

Webshop

Integrér cspaar.erp til din webshop

Alle funktioner

Alle funktioner

Om os

Om os

Lær cspaar holdet at kende

Kontakt os

Kontakt os

Få svar på dine spørgsmål

Karriere

Bliv en del af cspaar holdet

Pressesiden

Se vores pressemateriale

Blog

Blog

Læs de seneste nyheder

Integrationer

Integrationer

Integrer med favoriterne

API dokumentation

Læs om API dokumentation

Henvis en ven

Henvis en ven til cspaar.erp