POS-system
Cloudbaseret kasseløsning
Skaf dig et online kassesystem (POS-system), der indeholder alle de nødvendige funktioner til dig og din forretning. Cspaar’s kassesystem er brugervenlig, bloudbaseret, let at anvende og designet til at frigøre din tid, så du kan fokusere på det du gør bedst.
Udvalgte funktioner
Leverandøroprettelse
Få nemt overblik over de leverandører du handler med. Så du kan hurtigt genbestille varer
Retursalg
Tag flere varer retur direkte fra kassen. Dette kan gøres på forskellige måde, eksempelvis ved at scan den gamle bon.
Kampagnemodul
Opret skræddersyede rabatter og en tilbudskampagne til dine kunder ved hjælp af pristyper og rabatkataloger.
Mobile POS
Tag boksen med dig overalt på din tablet/laptop. Vores direkte integration til MobilePay POS gør betaling i marken smertefri.
Brugerrettigheder
Begræns, hvad hver af dine brugere eller medarbejdere skal have adgang til i løsningen.
Fysiske og digitale kviteringer
Vælg mellem at printe kvitteringen ud med en kvitteringsprinter eller lade kunden modtage kvitteringen elektronisk via e-mail eller SMS.
Parkér salg
Hvis en udførelse af et salg forhindres i at gennemføre, kan du blot parkere salget og genåbne det senere.
Skyggekartotek
Importer data fra førende leverandører indenfor forskellige brancher. Du behøver derfor ikke selv at lave produkter, men kan blot tage dem fra skyggefilen.
Tilgodebevis & gavekort
Få nemt og hurtigt overblik over tilgodebeviser / gavekort samt deres udløbsdato mm.
Alt, hvad din virksomhed har behov for.
Modtag hurtigt og problemfrit betalinger
Modtag betalinger hurtigt og nemt via et moderne kassesystem, der er enkelt, online og designet til at levere enestående kundeoplevelser.
Optimér din butiks lagerstyring med intelligent teknologi.
Få indgang til et lagerstyringssystem, som giver mulighed for en gnidningsløs og enkel overvågning af dine varer, vurdering af lagerværdi, modtagelse af nye forsendelser, genbestilling, oprettelse af tilbud og meget mere.
Forbedr kundeoplevelsen for dit brand.
Saml kundeinformation, overvåg købshistorik, etabler kundeklub med pointsystem og andre funktioner i kundemodulet i cspaar.erp. Vi tilbyder et komplet sæt værktøjer til at styrke kundeengagement.
Opnå en klar forståelse med digitale arbejdssedler.
Få adgang til online ordrestyring, der giver dig et komplet overblik over opgaver, så du nemt og hurtigt kan oprette digitale arbejdskort og holde styr på alle dine kunder.
Forbedr dine beslutninger med indsigt i salget.
Oplev en omfattende indsigt med analyser og salgsrapporter, tilgængelige direkte i cspaar.erp, der viser alle aspekter af din forretning, herunder lager, salg, kundeadfærd og medarbejderes præstationer.
Konstant forbedring af software
Vi arbejder (næsten) dag og nat på at gøre vores cspaar.erp bedre. Vi tager vores produktudvikling meget seriøst og bruger kun de bedste af de bedste udviklere på markedet.
Har du brug for hjælp til brugen af vores system?
Det kan være svært at skifte system og lære en helt ny brugergrænseflade at kende, samtidig med at du kan falde over funktioner du kunne have brug for hjælp til. Vi er her for at hjælpe dig, om du så har brug for hjælp til forklaring af funktioner eller eventuelle spørgsmål omkring vores system.
Ofte stillede spørgsmål
På vores “FAQ”-side kan du finde svar på nyttige og ofte stillede spørgsmål af vores cspaar.erp-brugere. Eksempelvis kan du finde oplysninger på hvordan du bedst kommer i gang i dag.
Gratis hjælp på telefon og mail
Du kan komme i kontakt med vores support-afdeling, hvor du altid vil få den hjælp du har brug for. Du kan både fange os telefonisk og på mail, når du har brug for hjælp.
TeamViewer
Nogle gange er det bare nemmere at yde support ved at en medarbejder sidder direkte og følger med på din skærm. Download TeamViewer i dag og få mere effektiv support.
Modtag en uforpligtende demo
Kunne du være interesseret i at teste vores løsning af, kan du udfylde formularen her til højre og så vil en cspaar-medarbejder komme i kontakt med dig hurtigt muligt.
Ofte stillede spørgsmål
Nej. Du behøver ikke at være CVR-registreret virksomhed for at have en konto hos os. Kontakt os blot, så opretter vi en konto til dig.
Ja, du kan helt sikkert integrere vores lagersystem med både din webshop og kassesystem, og det er ikke bare smart, det er en nødvendighed for at optimere din forretning. Ved at integrere disse systemer skaber du en sømløs og effektiv driftsmodel, hvor salg fra din webshop automatisk opdaterer lagerbeholdningen i realtid, og hvor dine kassesystemtransaktioner også reflekteres øjeblikkeligt.
Ja, du kan nemt reserverer produkter og have overblik over hvilke varer, der er på lager og hvilke varer der er reserveret til specifikke kunder
Besøg vores hardwareshop
Cspaar.erp er et cloud-baseret ERP-system. Det vil sige, at det kan tilgås fra browsere som Google, og derfor kan tilgås fra dit gamle hardware. Står du alligevel og mangler nyt hardware, har vi alt hvad du skal bruge til dig som passer til vores løsning.
Gå til vores Hardware Shop