Finanssystem

Online regnskabsprogram

Vi samarbejder med virksomheden Cloud Retail Systems a/s, der har udviklet bogføringssystemet “Sapera”. Finansmodulet er dog en ligeså integreret del af systemet som alle andre moduler.

Sapera er godkendt af erhvervsstyrelsen og understøtter den nye bogføringslov. Saperas system reg. nr.  fob734912. Er du derfor interesseret i finansmodulet, vil der derfor blive lavet en seperat aftale med Cloud Retail Systems a/s, der vil stå for faktureringen af denne del. 

Udvalgte funktioner

Bogfør udgifter

Bogfør udgifter så dine bilag er gemt digitalt i skyen

Send fakturaer

Send tilbud og fakturaer - og hold styr på dit salg ét sted

Momsindberetning

Afslut moms og indberet nemt til skattevæsenet

Send fakturaer

Send tilbud og fakturaer - og hold styr på dit salg ét sted.

Samarbejde om regnskabet

Giv revisoren/bogholderen adgang til regnskabet for ensartede tal og let dokumentdeling

Værdifulde funktioner til din hverdag

Få værktøjer, der skaber overblik og forenkler regnskabsarbejdet.

Alt, hvad din virksomhed har behov for.

Modtag hurtigt og problemfrit betalinger-fotor-20240311112336

Modtag hurtigt og problemfrit betalinger

Modtag betalinger hurtigt og nemt via et moderne kassesystem, der er enkelt, online og designet til at levere enestående kundeoplevelser.

Få intelligent lagerstyring i din butik-fotor-2024031112726

Optimér din butiks lagerstyring med intelligent teknologi.

Få indgang til et lagerstyringssystem, som giver mulighed for en gnidningsløs og enkel overvågning af dine varer, vurdering af lagerværdi, modtagelse af nye forsendelser, genbestilling, oprettelse af tilbud og meget mere.

Styrk kundeoplevelsen til dit brand

Forbedr kundeoplevelsen for dit brand.

Saml kundeinformation, overvåg købshistorik, etabler kundeklub med pointsystem og andre funktioner i kundemodulet i cspaar.erp. Vi tilbyder et komplet sæt værktøjer til at styrke kundeengagement.

Få overblik med digitale arbejdssedler-fotor-2024031112244

Opnå en klar forståelse med digitale arbejdssedler.

Få adgang til online ordrestyring, der giver dig et komplet overblik over opgaver, så du nemt og hurtigt kan oprette digitale arbejdskort og holde styr på alle dine kunder.

Rapporter-fotor-20240311112822

Forbedr dine beslutninger med indsigt i salget.

Oplev en omfattende indsigt med analyser og salgsrapporter, tilgængelige direkte i cspaar.erp, der viser alle aspekter af din forretning, herunder lager, salg, kundeadfærd og medarbejderes præstationer.

Har du brug for hjælp til brugen af vores system?

Det kan være svært at skifte system og lære en helt ny brugergrænseflade at kende, samtidig med at du kan falde over  funktioner du kunne have brug for hjælp til. Vi er her for at hjælpe dig, om du så har brug for hjælp til forklaring af funktioner eller eventuelle spørgsmål omkring vores system.

Ofte stillede spørgsmål

På vores “FAQ”-side kan du finde svar på nyttige og ofte stillede spørgsmål af vores cspaar.erp-brugere. Eksempelvis kan du finde oplysninger på hvordan du bedst kommer i gang i dag.

Gratis hjælp på telefon og mail

Du kan komme i kontakt med vores support-afdeling, hvor du altid vil få den hjælp du har brug for. Du kan både fange os telefonisk og på mail, når du har brug for hjælp.

TeamViewer

Nogle gange er det bare nemmere at yde support ved at en medarbejder sidder direkte og følger med på din skærm. Download TeamViewer i dag og få mere effektiv support.

Kontakt

Modtag en uforpligtende demo

Kunne du være interesseret i at teste vores løsning af, kan du udfylde formularen og så vil en cspaar-medarbejder komme i kontakt med dig hurtigt muligt. 

Begrænsninger

Der er følgende begrænsninger der ikke er mulige i cspaar.erp. Ønskes disse, kan vores partnervirksomhed Cloud Retail Systems a/s kontaktes. 

Kom i gang i dag! Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål

Nej. Du behøver ikke at være CVR-registreret virksomhed for at have en konto hos os. Kontakt os blot, så opretter vi en konto til dig.

Ja, du kan helt sikkert integrere vores lagersystem med både din webshop og kassesystem, og det er ikke bare smart, det er en nødvendighed for at optimere din forretning. Ved at integrere disse systemer skaber du en sømløs og effektiv driftsmodel, hvor salg fra din webshop automatisk opdaterer lagerbeholdningen i realtid, og hvor dine kassesystemtransaktioner også reflekteres øjeblikkeligt.

Ja, du kan nemt reserverer produkter og have overblik over hvilke varer, der er på lager og hvilke varer der er reserveret til specifikke kunder

Ja, du kan nemt integrere din lagerløsning sådan at den synkroniserer data med dit regnskabssystem / finanssystem. 

Besøg vores hardwareshop

Cspaar.erp er et cloud-baseret ERP-system. Det vil sige, at det kan tilgås fra browsere som Google, og derfor kan tilgås fra dit gamle hardware. Står alligevel og mangler nyt hardware, har vi alt hvad du skal bruge til dig som passer til vores løsning.

Gå til vores Hardware Shop

Flyt data

Kommer du fra et andet system? Lad os flytte din data. Gratis!

Kassesystem

Forbind alle dine løsninger ét sted. Inklusivt vores kasseløsning.

Rapporter

Få overblik over nøgletal igennem vores rapporter!

Lagerløsning

Få overblik over nøgletal igennem vores rapporter!

Webshop

Integrér cspaar.erp til din webshop

Alle funktioner

Alle funktioner

Om os

Om os

Lær cspaar holdet at kende

Kontakt os

Kontakt os

Få svar på dine spørgsmål

Karriere

Bliv en del af cspaar holdet

Pressesiden

Se vores pressemateriale

Blog

Blog

Læs de seneste nyheder

Integrationer

Integrationer

Integrer med favoriterne

API dokumentation

Læs om API dokumentation

Henvis en ven

Henvis en ven til cspaar.erp